close

這是韓劇「愛在哈佛」的~~

So in love

Spring, summer, fall & winter dreams

Those are shinning like a star

They keep whispering

I'm so in love with you



Spring, summer, fall & winter love

It is breezing to my heart

and it keeps telling

I'll make you rainbow smile



I remember when we were angels

when we dreamed about us

All my days were happy

Just like a snowy christmas

I wish I'd have them always



Every step I make writes a story

It is full of the heart

Feeling love of my life and

missing friends of my time

I wish I'd have them all



In Spring, summer, fall & winter days

We've been sharing all the hearts

Love shines in my eyes

Love just won't fade away





春夏秋冬的夢

那些閃亮如星的夢

他們不停地說著悄悄話

我如此愛你



春夏秋冬的愛

如風掠我心

它不斷地說

我會讓你的彩虹微笑



我記得當我們是天使的時候

當我們到我夢一起

我的時光是如此的幸福

就如雪中聖誕

我希望我能永遠擁有它



每一步都寫下驚奇

心充滿了情意

感受著我生命中的愛和

想念著我的摯友

我希望我能完全擁有他們



在春夏秋冬的日子裡

我們一起分享了所有的心情

愛在我眼中閃爍

愛不會褪色

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ting30254 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()